länge sen sen sist!

Hejsan! 
det var ett tag sen jag skrev något här. men ska försöka att bli lite bättre, det är ju ju trots allt min personliga egna lilla dagbok eller hur? 
förhoppningsvis kan man kolla tillbaka om några år och läsa allt. det är det största systet med denna bloggen faktiskt. men tänkte inte skriva något sjukt långt inlägg om vad som har hänt under den tiden jag inte har skrivit. utan tänker börja om lite från början och skriva från nuet liksom. känns lite roligare än att bara skriva om gamla tråkiga saker hehe. 
men iallafall idag har jag vart en stund med  becca okon. vi skulle dels till komvux(typ) ikea. jag har tänkt plugga upp två betyg som jag har fått F i hehe... 
på ikea käkade vi och kollade runt lite på kökssakerna, håller på att göra om mitt kök. nej har inte rivit den ännu men planera och kolla och själv klart drömma! men det var mysigt att få komma ut och göra lite saker. så nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik och ska snart laga mat tror jag. börjar bli hungrig igen. japp matvrak.se här, men liksom hallå mat är ju gott. jaja, ska inte tråka ut er (eller mest mig själv) med massa ordspyr jag har just nu. så vi hörs någon anna dag puss
gammal bild med skit sak samma :))))
 
 
 
Min vardag | |
Upp